12 Mei Relaxen in Hacienda La Corocera + Madrid - Reisverslag uit San Martín de Valdeiglesias, Spanje van Mariette en Leanne Janssen // Heijmans - WaarBenJij.nu 12 Mei Relaxen in Hacienda La Corocera + Madrid - Reisverslag uit San Martín de Valdeiglesias, Spanje van Mariette en Leanne Janssen // Heijmans - WaarBenJij.nu

12 Mei Relaxen in Hacienda La Corocera + Madrid

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg Mariette en Leanne

12 Mei 2017 | Spanje, San Martín de Valdeiglesias

12 Mei Relaxen in Hacienda la Coracera en naar Madrid.

Leanne heerlijk laten uitslapen tot ± 09.00 uur en toen naar de Bar van de Hacienda waar ons een heerlijk ontbijtje werd geserveerd. Het was wat aan het miezelen dus tijd genoeg om nog iets te gaan ondernemen. Om 11. Uur was onze rugzak weer gepakt en konden we ze bij de receptie in bewaring geven. Er moest nog een mooi Castillo in het dorp zijn en een stierenvechters arena, die beide gesloten bleken te zijn. Nog wat kleine boodschapjes gescoord in een chinese zaak en daar het enorm begon te regenen ons plekje bij de openhaard in de Hacienda maar weer opgezocht.
E-reader erbij en om 14.00 uur kwam de Camarero ons vertellen dat de eetzaal geopend was.
Wederom een heerlijk Menu del Dia met als voorgerecht een zalige paella.Nu maar 1 glaasje wijn erbij i.p.v. De normale hele fles en het was weer genieten.
Om 15.45 uur vertrok een rechtstreekse bus naar Madrid naar Station Principe Pio, van waar we prima met 1 x overstappen met de Metro ons Hotel TACH Madrid Airport konden bereiken.
Ingecheckt en toen wilden onze voetjes natuurlijk wel een beetje wandelen. Opeens kwamen we langs een kapper en daar Leanne al zeker 2 weken zei dat ze naar de kapper moest, hup de zaak naar binnen. Met wat kunst en vliegwerk kunnen uitleggen wat Leanne wilde en kijk maar naar de foto's dan zie je het resultaat!!!
Nog even een drankje in een Vinotheek genomen en toen na een heerlijke douche lekker naar bed.
Morgen moeten we om 05.00 op en dan is ons fantastische avontuur weer voorbij.
Het waren 3 weken van:
Avontuur
Genieten van de natuur
Voldoening van de inspanning
Leuke, gekke, mooie, interessante mensen ontmoeten
Lekker eten en drinken
Enorm gevoel van vrijheid.
Samenhorigheid
Cultuur opsnuiven

Het waren 3 weken van wandelen door de groentevelden, olijfbomen, amandelbomen,kurkeiken
En vooral de klaprozen van Spanje
Kortom weer een hele belevenis voor herhaling vatbaar.
Hasta la vista. Tot volgend jaar.

• 13 Mei 2017 - 21:02

Paul:

Mooi slot woord....mooi einde van een geslaagde onderneming, maar daar hebben jullie ook zelf voor gezorgd.
    Succes weer met de acclimatisatie in Limburg...
    Groetjes, Anne en Paul

• 17 Mei 2017 - 06:55

Truus Van Gog:

Lieve Mariëtte en Leanne,
    Na al die heerlijke avonturen welkom in Limburg.